Sări la conținut
Sări la navigarea principală
Sări la subsol
EN
DE
ES
202-555-0154
wordbench@example.org
Căutare
Caută tot
Anunțuri
Pagini
Primăria Făget
Primăria Orașului Făget
Monitorul Oficial Local
Despre Noi
Organizare
Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea / coordonarea sau sub autoritatea orașului Făget din județul Timiș, respectiv a autorităților administrației publice locale ale orașului Făget din județul Timiș
Organigrama și statul de funcții
Conducere
Primar
Raportul anual al primarului
Secretarul General al Orașului
Viceprimar
Legislație
Programe și strategii
Rapoarte și studii
Galerie fotografii
e-Funcționari
Compartiment Administrație Publică și Relații cu Publicul
Compartiment Resurse Umane
AGRICOL
SPCLEP
Compartiment Stare civilă
Compartiment Evidența Persoanelor
SERVICIU ECONOMIC
Compartiment Impozite și Taxe
Compartiment Financiar-Contabil
Compartiment Transport persoane/Școlar
SERVICIUL URBANISM SI AMENAJAREA TERITORIULUI
Compartiment Urbanism și Amenajarea Teritoriului
Compartiment implementare proiecte și achiziții publice
Compartiment situații de urgență și protecția mediului
Compartiment autorizare transport
Compartiment administrativ
DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ
Compartiment de Beneficii Asistență Socială
Compartiment Servicii Sociale
Consiliul Local al orașului Făget
Componența Consiliului Local
Organizare
Rapoarte de activitate consilieri locali
Hotărâri adoptate de Consiliul Local al orașului Făget
Procese – verbale de ședință
Proiecte de hotărâre ale consiliului local
Primarul orașului Făget
Anunțuri referitoare la elaborarea unor proiecte de acte normative
Dispoziții privind convocarea Consiliului Local al Orașului Făget
Aparatul de Specialitate al primarului orașului Făget
Agricol
Birou Administrație Publică și Resurse Umane
Dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
Dezvoltarea carierei funcționarilor publici
Direcția de Asistență Socială
Serviciu Economic
Serviciu Urbanism și Amenajarea Teritoriului, Implementare Proiecte
SPCLEP
Documente privind aplicarea procedurilor referitoare la achizițiile publice
Documente publicate conform prevederilor art. 76' din Legea nr. 273/2006
Oferte de vânzare
Oferte vânzare teren publicate conform prevederilor Legii nr.17 / 2014, cu modificările și completările ulterioare
Liste preemptori oferte vânzare teren publicate conform prevederilor Legii nr.17 / 2014, cu modificările și completările ulterioare
Comunicări de acceptare oferte vânzare teren publicate conform prevederilor Legii nr.17 / 2014, cu modificările și completările ulterioare
Notificări preemptori cu privire la înregistrarea ofertelor de vânzare teren
Raport informare și consultare public
Informații de interes public
Anunțuri
Solicitare informații. Legislație
Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea nr. 544/2001
Formular pentru solicitare în baza Legii nr. 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal)
Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/ gestionate de instituție.
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea nr. 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
Situația plăților (execuția bugetară), conform Anexei.
Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
Bilanțuri contabile
Achiziții publice
Licitații publice
Programul anual al achizițiilor publice
Centralizatorul achizițiilor publice și – contractele cu valoare de peste 5000 de euro conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
Declarații de avere și de interese, conform anexei
Oferte Vânzare Teren Extravilan
Integritatea instituțională
Contracte de arendare
Contact
Datele de contact ale autorității denumire, sediu, numere de telefon/fax, adrese e-mail (+formular de contact), adresă pagină de internet, instrumente social media.
Relații cu presa/mass-media: persoană desemnată, date de contact.
Petiții: adresă de e-mail pentru transmiterea petițiilor
Programul de funcționare al instituției.
Rubrici suplimentare
Alegeri prezidențiale și parlamentare 2024
Monitorul Oficial Local
Despre Noi
Organizare
Lista și datele de contact ale instituțiilor care funcționează în subordinea / coordonarea sau sub autoritatea orașului Făget din județul Timiș, respectiv a autorităților administrației publice locale ale orașului Făget din județul Timiș
Organigrama și statul de funcții
Conducere
Primar
Raportul anual al primarului
Secretarul General al Orașului
Viceprimar
Legislație
Programe și strategii
Rapoarte și studii
Galerie fotografii
e-Funcționari
Compartiment Administrație Publică și Relații cu Publicul
Compartiment Resurse Umane
AGRICOL
SPCLEP
Compartiment Stare civilă
Compartiment Evidența Persoanelor
SERVICIU ECONOMIC
Compartiment Impozite și Taxe
Compartiment Financiar-Contabil
Compartiment Transport persoane/Școlar
SERVICIUL URBANISM SI AMENAJAREA TERITORIULUI
Compartiment Urbanism și Amenajarea Teritoriului
Compartiment implementare proiecte și achiziții publice
Compartiment situații de urgență și protecția mediului
Compartiment autorizare transport
Compartiment administrativ
DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ
Compartiment de Beneficii Asistență Socială
Compartiment Servicii Sociale
Consiliul Local al orașului Făget
Componența Consiliului Local
Organizare
Rapoarte de activitate consilieri locali
Hotărâri adoptate de Consiliul Local al orașului Făget
Procese – verbale de ședință
Proiecte de hotărâre ale consiliului local
Primarul orașului Făget
Anunțuri referitoare la elaborarea unor proiecte de acte normative
Dispoziții privind convocarea Consiliului Local al Orașului Făget
Aparatul de Specialitate al primarului orașului Făget
Agricol
Birou Administrație Publică și Resurse Umane
Dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice
Dezvoltarea carierei funcționarilor publici
Direcția de Asistență Socială
Serviciu Economic
Serviciu Urbanism și Amenajarea Teritoriului, Implementare Proiecte
SPCLEP
Documente privind aplicarea procedurilor referitoare la achizițiile publice
Documente publicate conform prevederilor art. 76' din Legea nr. 273/2006
Oferte de vânzare
Oferte vânzare teren publicate conform prevederilor Legii nr.17 / 2014, cu modificările și completările ulterioare
Liste preemptori oferte vânzare teren publicate conform prevederilor Legii nr.17 / 2014, cu modificările și completările ulterioare
Comunicări de acceptare oferte vânzare teren publicate conform prevederilor Legii nr.17 / 2014, cu modificările și completările ulterioare
Notificări preemptori cu privire la înregistrarea ofertelor de vânzare teren
Raport informare și consultare public
Informații de interes public
Anunțuri
Solicitare informații. Legislație
Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea nr. 544/2001
Formular pentru solicitare în baza Legii nr. 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal)
Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/ gestionate de instituție.
Rapoartele de aplicare a Legii nr. 544/2001
Buletinul informativ (Legea nr. 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Buget pe surse financiare (începând cu anul 2015)
Situația plăților (execuția bugetară), conform Anexei.
Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
Bilanțuri contabile
Achiziții publice
Licitații publice
Programul anual al achizițiilor publice
Centralizatorul achizițiilor publice și – contractele cu valoare de peste 5000 de euro conform anexei
Contractele cu valoare de peste 5000 de euro (începând cu anul 2015)
Formulare tip (cu menționarea timpului necesar completării)
Declarații de avere și de interese, conform anexei
Oferte Vânzare Teren Extravilan
Integritatea instituțională
Contracte de arendare
Contact
Datele de contact ale autorității denumire, sediu, numere de telefon/fax, adrese e-mail (+formular de contact), adresă pagină de internet, instrumente social media.
Relații cu presa/mass-media: persoană desemnată, date de contact.
Petiții: adresă de e-mail pentru transmiterea petițiilor
Programul de funcționare al instituției.
Rubrici suplimentare
Alegeri prezidențiale și parlamentare 2024
Acasă
Despre Noi
Programe și strategii
2023
C10-I1.2-1114 F_GET mobilier urban
C10-I1.4-343 F_GET piste biciclete
C10-I3-628 F_GET directiune
C10-I3-629 F_GET internat
C10-I3-631 F_GET casa de cultura