b) Structura organizatorică, atribuțiile departamentelor autorității sau instituțiilor publice:
Program cu publicul:
1. Ghișeele impozite și taxe, casierie:
Orar de functionare casierie, impozite si taxe
2. Serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor, compartimentul de evidență a persoanelor:
Luni-Vineri 08.00-13.00 și 14:00 – 16:00
Marți 08.00-13.00 și 15.00-18:00
3. Serviciul Urbanism și Amenajare a Terioriului, Implementare proiecte / Birou Administrație Publică și Resurse Umane / Direcția de Asistență Socială / Serviciul Economic / Cabinet Primar / Casa de Cultură / Biblioteca
Luni-Vineri: 08.00-16.00
Înscrierea pentru audiențe se face la adresa de e-mail contact@primariafaget.ro
c) Numele și prenumele persoanelor din conducerea instituțiilor sau autorităților publice:
Primar – Avramescu Claudiu
– telefon: 0723 203 558; adresă e-mail: a_claudiu73@yahoo.com;
Viceprimar – Pușcas Mihai
Secretar – Sita Valentina Simona
Numele și prenumele funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice conform L544/2001: Borițoni Ioana – conform dispozitiei Primarului cu nr. 25.04.2019
d) Coordonatele de contact ale autorității sau instituțiilor publice:
Primăria Comunei Făget, Timiș – Calea Lugojului nr.25 : 0256-214272; Fax: 0256-401095
E-mail: contact@primariafaget.ro
www.primariafaget.ro
e) Sursele financiare, bugetul și bilanțul contabil:
f) Programele și strategiile proprii:
Strategia de dezvoltare a orasului Faget, 2021 – 2027
g) Lista cuprinzând documentele de interes public:
- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea primăriei
- Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor şi a structurilor din primărie
- Programul de funcţionare şi programul de audienţe al primarului
- Coordonatele de contact ale instituţiei (denumire, adresa poştală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet)
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea primăriei, precum şi numele persoanei/compartimentului responsabil cu difuzarea informaţiilor de interes public
- Sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil
- Programele şi strategiile proprii
- Rapoarte anuale de evaluare a aplicării Legii nr. 544/2001 şi Legii nr. 52/2003
- Proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice
- Comunicate de presă, informaţii de presă, drepturi la replică
- Declaraţii de avere şi de interese
- Informaţii privind organizarea concursurilor de selecţie a candidaţilor în vederea angajării şi condiţiile necesare pentru ocuparea posturilor.
h) Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii:
- Note, documente elaborate şi expediate (corespondenţa)
- Condici de predare-primire corespondenţă
- Registre de intrare-ieşire documente
- Rapoarte
- Instrumente de prezentare şi motivare, proiecte de acte normative
- Memorandumuri
- Petiţii şi răspunsuri la petiţii
- Adrese către alte instituţii
- Note de corespondenţă internă
- Agenda de lucru a şedinţelor pregătitoare şi a şedinţelor de Guvern
- Decizii ale Primarului
- Acte normative
- Puncte de vedere, avize
- Transcrieri ale stenogramelor dezbaterilor şedinţelor de Consiliu Local
- Fişe ale posturilor
- Fişe de apreciere individuală a activităţii personalului
- Condici de prezenţă
- Procese verbale de predare-primire
- Documente financiar-contabile potrivit legislaţiei în vigoare
- Proiectul anual de buget
- Bilanţul contabil (execuţia bugetară anuală) şi anexele aferente
- Situaţii privind actualizarea inventarelor bunurilor
- Raport privind activitatea de control financiar preventiv
- Manuale, metodologii, rapoarte
- Fişe de inventar
- Note de chemare
- Documentaţii achiziţii publice
- Referate de necesitate
- Registru acte normative
- Dosare juridice aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti
- Ordine de deplasare
- Dosare profesionale ale angajaţilor
- Opisul carnetelor de muncă
- Dosare de pensionare
- Adeverinţe
- Comunicate de presă, informări, precizări, drepturi la replică
- Acte administrative cu caracter individual
- Contracte individuale de muncă
- Documente de arhivă
i) Modalități de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate: