Primăria Orașului Făget
1. Ghișeele impozite și taxe, casierie:
Luni – Marți – Miercuri: 0830 – 1230 și 1300 – 1500
Joi: 0930 – 1230 și 1300 – 1700
Vineri: 0930 – 1230 și 1300 – 1600
2. Serviciul public comunitar local de evidență a persoanelor, compartimentul de evidență a persoanelor:
Luni – Marți – Miercuri: 0830 – 1630
Joi: 0830 – 1830
Vineri: 0830 – 1630
3. Serviciul Coordonare Urmărire Investiţii, Implementare Proiecte, Amenajarea Teritoriului şi Protecţia mediului, Compartiment administrație publică, Compartiment asistență și protecție socială, Gospodăria orășenească, Biroul economic, Cabinet primar, Casa de Cultură și Bibioteca:
Luni – Vineri: 0800 – 1600
Activitatea de audienţe are la bază deschiderea conducerii Primăriei Orașului Făget pentru gestionarea eficientă a problemelor oraşului, soluţionarea promptă şi în spiritul transparenţei a cerinţelor cetăţenilor acestuia.
Primar: joi și vineri de la ora 1000 – 1200
Viceprimar: luni de la ora 1000 – 1200
Secretarul general al orașului: miercuri de la ora 1000 – 1200
Programarea în audiență se realizează pe loc. Programarea în audiență efectuată telefonic, în scris sau electronic va fi soluționată prin comunicarea ulterioară a zilei și orei de primire în audiență.
Când din motive obiective ce privesc agenda zilnică nu se pot ţine audienţe, cetăţenii vor fi informaţi de către secretariat, telefonic sau în scris, în timp util.
Stoian Dănuț
tel.: 0256/320494
fax.: 0256/320611
e-mail: plfaget@online.ro